Nu vet jag precis

Nu vet jag precis vad jag ska/måste göra ikväll!

Här ska juleljus stråla och julmusik skråååla.
Paket ska slås in och julkänslan är välkommen att infinna sig närsom efter klockan 20.00 (Es läggdags-timme)!!

Mammas Tomte, Lucia 2009



För imorrn är det dagen då första paketet på adventskalendern får öppnas. I år tog jag tag i saken och köpte en sak för varje dag, fram till julafton. Det började med saker för 10kr, 20kr, 50kr, 75kr... och igår nådde jag höjden när jag var tvungen att köpa den där spindelmannen pyjamasen/sparkdräkten för 149 svenska riksdaler. Men det är han värd :-P
Jag har köpt allifrån klistermärken till kalsonger.

Sen är tanken att vi ska äta mysfrukost framför adventskalendern på mornarna. V a r j e morgon! Tända ljuset i staken och mumsa macka och oboy. Inte för min del dock, jag kilar stadigt med min bärsmoothie :-)

Kanske kanske att vi redan innan läggdags tar en familje-mys-fika. Eller ja, kom på att det får blir så. Jag har så otroligt mycket kvar sedan chokladkvällen i lördags, som behöver ätas upp ;-)
Skönt att det räckte iaf. Sitter i stunden och drömmer mig bort till kladdkakans värld med vitchokladens frostiga berg. M U M M A!

Nu kom jag på... vi kan ju inte äta pannkaka med sylt nu som jag tänkt mig till middag. Hua så sött allt blir. Det blir till att tänkas om...


Kommentarer
Postat av: Malin

Myys :D

2010-11-30 @ 16:02:49
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter mysigt!

2010-11-30 @ 19:08:08
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hannah

smittsmittsmitt! Känner dure?? :D Har träningsfeelingen infunnit sig?? SmittSmittSmitt!! Nurå?? :D Jag e heltaggad, kommer varken vara en bra mamma, sambo, eller student om jag inte minst får träna helkropp en dag i veckan. :) Piss att man inte kan må prima utan, men så är de..

puss på fasters söta tomtenisse!

2010-11-30 @ 21:09:10
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Micaela

Önskar jag hade orkat trycka i mig massa mer...



2010-11-30 @ 22:06:55
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0