Gravidhjärnan kokade upp vatten

img_3841 (MMS)

Gravidhjärnan kokade upp vatten och hällde i pastan... hittills allt enligt lagboken. Vad gör jag sen? Vad gör jag sen?? Jag fick för mig att det var heeelt ok att ta min nätta kropp och parkerade den i soffan. För jag skulle ju komma ihåg att efter 6 min gå och titta till pastan. Johoorå, så här bra gick det med det. Vågar inte ens tänka på hur köket skulle sett ut om inte Elliott just i den sekunden bett mig följa med och välja puzzel. Hemska tanke!


Kommentarer
Postat av: Isabel

oj, vilken tur att du kom dit i tid. Låter som något jag skulle kunan göra även som ogravid ;-)

2010-11-06 @ 10:16:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hurtigrutten vill vi också åka. Men Marcus säger att det bara är pensionärer som åker så han vill vänta tills vi är äldre =) Haha!

Men det är nog inget man gör med småbarn så vi väntar nog oavsett. Men det ska definitivt göras någon dag!

2010-11-08 @ 10:32:23
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0