En kortishelg jag vill ha mer av!

Helgen har bestått av två middagsbjudningar, en borta och en hemma, bröd och kakbak, vila, städning, besök och en photoshoot.
Underbart!
Sena nätter blev det både fredag och lördag, men vi fick sova ut ordentligt på morgonen ändå. Jag tror att vi t.o.m vaknade före Elliott båda mornarna :-)
Det känns som om vi inte längre kan ta sånt här för givet så mycket längre till... snart är vi med bebis i huset och då vet man aldrig när ögonlocken ska få mötas nästa gång...
Hoppas han i magen är en lika lugn och harmonisk bebis som Elliott var.
Då ska nog det här gå galant :-)



Satt hela söndagskvällen och gick igenom tavelförsäljningen, redigerade och skickade iväg beställningarna till min leverantör.

En butter J var vrång och snäsig hela kvällen.
Men det var iiiiiiingenting som störde honom, inte någonting, inte det minsta.
Men som vanligt kommer det fram...

Han var bitter över att jag sagt att detta bara kommer att ta en stund och att jag nu suttit där heeeela kvällen.

Timmarna flyger så lätt iväg när jag får slå mig ner och verkligen göra det jag älskar.
Det uppkom ju givetvis saker under tiden som jag inte räknat med, från början.. men när man ändå sitter där så går det ju så fort.
Tjolahopp- tjolahej va dagarna skulle gå om man fick arbeta med sin hobby :-D
Kanske något att satsa på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0