Valborg

Bättre sent än aldrig ;-)

Grillgrabbarna!





Den underbara hummer/skaldjurssoppan med cheesesticks till.. Muuuuuumma!





Det så fina sällskapet. Här var det lugn och ro.. annat blev det frammåt natten.. ha ha
Mattias kör med sängkammarblicken.. eller är han bara trött?





Promenix till "Kasen". Jag har förstått att man tydligen inte kan säga kasen, hur som helst här i landet. Kasen, var är det?
(härmar "nämen snälla åke Har du problem?")
Elden såklart.. Kasen.
Jag och Anna vet minsann vad kase är, för vi är från The big metropol. Övriga svenskafolket.. skäms på er!!







La familia





Nu är det ju så att Gino i det här sällskapet äts inte "frukt med vitchoklad strött ovanpå" utan det är "vitchoklad med frukt" frukterna ska som simma i vitchokladen. Det är Gino det!





sen en bild på mina cupcakes.
Citron muffins med vitchokladfrosting
Garnerat med saltlakrits strössel och en minimarsmallow





Sen var det lek på största allvar

(mobilbilderna har jag lånat av Anna)

"Öra mot öra OCH panna mot panna"



Och så "knä- mage" på det :-D

  

För att klargöra en sak så är Anna och Danne fortfarande störtförälskade idag.. det är inte andra världskriger som brutit ut... ha ha ha ha ha ha ha
Så klockrena bilder!!



tafseli-tafs... ha ha ha



Tack min vänner!

Ni e för härliga!

Love u!

 




Kommentarer
Postat av: Anna

En underbar helg!

2010-05-05 @ 07:05:38
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Sara

Bilden på Anna vid kasen (ja, jag säger också kase) är jättefin!! Sug åt dig Anna :)

2010-05-05 @ 07:35:48
Postat av: Hanna

kase. det är väl klart man säger kase! :)

vilken fin bild på anna!



Vill gärna komma och titta i erat hus igen! det ser jättefint ut med tapeten!



kram

2010-05-05 @ 10:07:26
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sofi

Ja håller me. Klar man säger kase. :)

2010-05-10 @ 03:44:35
Postat av: Anna

Tack för snälla kommentarer :)

2010-05-13 @ 17:24:59
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0