Det går frammåt!

Nu åker de sista literna upp kring dörrhålet.

Fönsterna fixades dagen innan jag fyllde år (januari), resten till Elliott fyllde år (mars) och nu ska Jonas ha sina klasskamrater över här på lördag... nu åker de sista upp kring dörren i hallen (juni)
Hejja hejja!! :-P

Nu kan vi snart bara lägga fokus på att riva köket... men det går inte gå i den här takten för vi har bara semester i tre veckor tillsammans... he he längtar som bara den till den nya köket :-)

hej hopp ni måste vi spika klart!

Kommentarer
Postat av: Marih

Oh ett nytt kök gör så stor skillnad. Jag vill sitta i mitt kök hela tiden numera ;) Du ringde aldrig under lunchen, blev kanske mycket o göra? Nu är min mobil död så går inte att nå mig :(

2010-05-20 @ 22:13:34
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Micaela

Kul med förändring =)

2010-05-21 @ 11:03:05
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0