Bittert



Jag hade skrivit ett lååång låångt inlägg om detta. Hur bitter jag var och hur detta har tagit onödig energi, över att vara besviken över detta. Jonas ligger inte på plus sidan för det här inte...

Det hände i fredags. Idag är det torsdag. Jag är fortfarande bitter. Skitjobbigt..

Jag kanske, möjligtvis, hade varit mindre bitter och jag och pappa INTE tagit ut en semesterdag för att få detta gjort!

Blä på rehär...







Nu har en blomma flyttat dit permanent...



Ja, här ser ni förresten vårt senaste tillskott i möbelväg. En liggfåtölj. JAg tror den kommer göra sig bäst om vintrarna när man kan slappna av framför brasan :-)



Det här är fan så mycket vackrare att titta på! Jag får svära när jag är bitter, för mig själv alltså!

 


Kommentarer
Postat av: Marih

Man ska inte stö salt i såren...men hur tusan gick de där till??

2010-05-27 @ 22:50:29
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad har hänt? Hur blev det sådär? Kram

2010-05-27 @ 22:51:11
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0