antog utmaningen

Jag antog utmaningen i att avslöja10 sanningar om mig själv.

1. Är otroligt frustrerad av att jag inte får utlopp för min kreativitet ordentligt.
Det kliar i fingrarna och huvudet bubblar av idéer som jag bara vill förverkliga på papper, i kameran och i datorn.
Jag har ett för okreativt jobb helt enkelt. Fastän att jag färglägger alla mina rapporter och utformar dom som jag vill så stillar inte det mina lustar... haha

2. Har en hög låttexter/dikter, som bara väntar på att få sjungas in.

3. Tror på andar. spöken. vill tro att det finns ett sorts "liv" efter döden.

4. Beslutsångest till 1000. 
Endel beslutsångest framkallas när jag ska/måste välja mellan två par skor tex. Då har jag lärt mig dämpa den ångesten med att köpa båda två. men då tar en annan ångest vid... och så håller det på...

5. Har haft ytterst få finnar i mitt liv.

7. Tidsoptimist

8. Älskar att överraska folk.
Överraska över huvudtaget. Men jag lyckas ofta inte bli överraskad själv...

9. Hamnar i konstiga situationer för jämnan och allt som kan hända händer Lina.

10. Ser otroligt komiska saker i mycket runt om kring mig, som får dagen att gå mycket fortare :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: Marih

Haha...såååå söta :p

2010-03-10 @ 20:51:10
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: hannah

naaaw min kille!!! o min svägerska! !! ni är ju dom vackraste!!! puss på er

2010-03-10 @ 22:08:40
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAAAA har du beslutsångest????? Vad menar du, det har jag aldrig märkt :-P

2010-03-11 @ 15:12:10
Postat av: Lajsa

Oj då d förra va från mej

2010-03-11 @ 15:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0