Nähää..

- Johoo
- Nä, äre sant?
- Javisst, men jag kan knappt tro det själv :-)
- Hur har det här gått till? Varför har du inte sagt något?
- Nej, för att jag ville veta till 100% att det blir av. Så att det inte skulle rinna ut i sanden eller att något annat satte stop för det. Men nu känns det klart. Det blir av!

Jag tar det från början.
För några veckor sedan fick jag ett mail, av en vänlig själv, där det frågades om jag någon gång tänkt ställa ut mina fotografier som tavlor.
Njää.. Njaa.. Njoo, var väl min första tanke då. Det sparkade mig relativt hårt i baken och fick mig att inse att detta är väldens chans. Att börja mitt liv som fotograf.
Ett steg i rätt riktning.
Jag vill, jag vill, jag vill!!!!
Söndag samma vecka åkte jag iväg med ett väl valt utbud till affärsinnehavaren och hon gillade mina verk :-D
Sen rullade det ingång... allting kändes/känns så rätt!!!
Allt känns så självklart!

Vilka bilder? Canvas? icke canvas? 40x60? 50x70? eller större? Priser? Starta företag eller ej?
Ja ni kan ju ana hur mycket som har snurrat i mitt lilla huvud ;-)
Försändelsena är påväg hem och på torsdag ska mina tavlor, för första gången, ögnas av allmän beskådan.
Jättekul men samtidigt lite skrämmande... tänk om jag inte får en enda beställning!?
Gu vad jag känner att jag blottar mig, på något sätt. Jag kommer att känna mig helt naken.
Bara för att jag gillar det jag gör så finns det ju tuuuusen och åter tuuusen som gärna skulle trycka ner mig med en sylvasskilklack 10cm genom golvet och lämna mig där för att dö.
Men jag hoppas att det är någon vilsen själ där ute som fattar tycke för mina alser och hjälper mig flyga till skyarna av lycka genom att välja att pryda sitt hem med en av mina tavlor.

Phu. Skönt. Nu var det äntligen sagt. Tid och plats för dessa tavlor återkommer jag med ;-)

Gu så lättad jag e, nu vet ni! hi hi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen spännande!



Jag villgärna se vad som inhandlades i helgen!! :))))))

2010-03-29 @ 14:49:07
Postat av: Micaela

Du tar underbara bilder!! Hoppas det går bra =)

2010-03-29 @ 15:05:53
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Tessa

Skönt att det är bestämt nu, lycka till :)

2010-03-29 @ 15:08:32
Postat av: jennie

Gilla rmånga av dina bilder... :) riktigt fina

2010-03-29 @ 15:37:41
URL: http://hobbyfotograf.blogg.se/
Postat av: Marih

Gú vad spännande!!! ;o) Grattis och lycka till vännen!!

2010-03-29 @ 17:24:33
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Malin

Gu vad roligt :D

2010-03-30 @ 08:16:36
URL: http://napolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0