En date

Elliott hade en date, nu såhär på kvällningen.
Mamma, helt för sig själv, popcornskålen och Sune.

Elliott fann Sunes jul nästan lika underhållande som sin mamma. Men tomtarna som jagade Sune i köpcentret var mindre uppskattade. Han måste ju undrat varför tomtarna jagar stackars Sune igenom hela gallerian... Nej, bäst att hoppa över just det avsnittet i fortsättningen. Kan man repa bara det avsnittet?? För jag vill inte att det är Sunes jul som förstör tomteidyllen för stackarn.
Sen måste han ha undrat varför mamma låg vikt i skrattattaker när pappa Rudolf precis ska till och bränna ett stort och präktigt hål i wärdshusets röda matta på julbortstillställningen. HAHA HOHO HIHI!!!

Håkan har lärt Elliott säga:
"Mamma, jag är kissnödig"
Pappa Rudolf ber honom säga detta twize, för att få med det i filkameran när han ska filma sunes klass juluppvisning. hahahaha å Mamma Carin.. hon skäms hon skäms, både åt sin son som inte kan vara en anständig åsnebakdel och åt sin make som inte kan behärska varken sig själv eller filmkameran. HAHA HOHO HIHI!!!


Nej nu ska jag plocka lite innan hollywoodfruarna gör entré i tvrutan.

Puss och kram
skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0