Titta betongplattan


(bilderna är tagna med webcam)

Titta såhär ser våran grund ut.

Jag trodde det skulle vara längre ner till bottenplattan än 15 cm.
Man lär sig någe nått varje dag. Och det var igår, undrar vad jag lär mig idag ;-)



Förövrigt kan vi bara konstatera att badrummet är mer ruttet än vi anat. När vi tagit bort köksväggen med den den torra fukten, så tittade reglarna fram. Dom såg jätte fräscha ut :-) Imponerad man blir av så gamla plankor, för att dom ser som nya ut :-)

Men mot badrumsidan ser man stora fukt fläckar. Nu såhär i eftehand hade det ju varit klokat att göra badrummet innan köket. Men vid besiktningen fick vi bara anmärkningar på fukten i golvet, INTE I BADRUMMET!  




Nu ska vi se efter hur det ser ut i resten av golvet i köket. För det är som Hannah säger... nu finns det ingen återvändo...

Kommentarer
Postat av: Hanna

ni får reklamera hos säljaren/mäklaren! iaf kolla upp saken. ni kan få köket pröjsat eller ngt iaf ;)

2010-07-12 @ 22:49:21
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0