plutat med magen allt jag kan



Ni som inte har upplevt att behöva hulka i en fryspåse på Willys, kommer aldrig att förstå känslan.
Ni kan bara tänka er.

Runt femhundra ögon tokglodde och jag höll på att dö, samtidigt som varorna rullades upp en efter en i kassan så var jag tvungen att hugga tag i en fryspåse och samla mitt allt i, medans jag hysteriskt jagade min son som promt hade bestämt sig för att INTE vara kvar i butiken.
Jag plutade med magen allt vad jag orkade och förklarade, efter min springfärd efter sonen, för kassörskan vid betalningen att jag minsann bara var lite gravid-illamående.

Där kan jag inte visa mig på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Lise-lott Ökvist

stackare...fy...jag hoppas verkligen att det ska gå över för dig snart! Jag säger till på skarpen med arg röst -SLUTA PLÅGA LINA "KRÄKAN"!!! så...nu får vi se om det hjälper! :) kram på dig och sköt om dig! <3

2010-07-27 @ 21:21:19
URL: http://liselottokvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0