Tömde kameran

och fann en hel del material att arbeta med :-)

Dessa vinterbilder tog jag under en lunch. Finns ju inte en sportspinne att man hinner njuta av dagsljuset under vardagarna annars. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem :-/



 









Dessa darlings damp ner på posten lagom tills att ges bort... hahaha



Detta är ett hjortron, som en gång levde på myrmarken uppe i Stömsund. Det dog direkt efter bilden var tagen... man kan säga att den föll morfar perfekt i smaken :-)
Den ska numera få lysa med sin närvaro uppe i Bydalen.
Tavla på canvas 60 x 90



Denna skapelse är nummer två. Gav ju Lisa en i födeledagspresent. Vart så nöjd att jag beställde en till mig själv med :-) men detta ex vart i ett lite mindre exemplar "bara" 60 x 90. hahaha
kom ju oxå på att orkidéen som blommar vid sidan av är samma blomma fast för 2 blomningar sedan. BALLT!




Vår inneboende som lever livet vid 84 bast :-)



Klart man ska med uppför backen...



vinka



och sen nerför



Nästa åk tittade hon på... men skällde och var med på sitt lilla sätt ändå.



och fort gick det...






Sen träffade vi kompisen Santos



som var ute med matte med familj :-)



Bussiga pappa Jonas körde barnen ett varv runt en en!? haha
Man kan ju undra varför han valde just runt enen?



Ett nattligt dopp!?

 


Kommentarer
Postat av: Marih

När dimper mina fina bilder ner i brevlådan? ;)



2010-01-23 @ 14:52:21
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jättefina bilder!!!

2010-01-23 @ 15:39:39
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Noéls mamma

Underbara bilder! Visst var det en härlig dag då vi träffades på Borgmästarholmen? Kram

2010-01-23 @ 19:36:00
Postat av: Malin

Gu så fina bilder :D

2010-01-25 @ 18:31:23
URL: http://napolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0