Kom hem nu!

Nu har jag gjort allt som står i min makt... nu väntar jag bara på att hulken ska komma hem någon gång så att vi kan få in sängarna i vårt superduperfina sovrum.

Väntar å väntar... gu va jag väntar... jag är ganska dålig på att vänta.... hmmm

bilder ska knäppas på det färdiga resultatet.. den som väntar på någe gott :-)

Ja.. medans jag väntar på att herrn ska behaga kliva innanför dörren kan jag ju passa på att berätta att jag i lördags spelade en match jag egentligen bänkat mig själv på.  (wierd men ändå)
 Vi åkte ända till Örsundsbro, verkligen in the middle of no where. Sorry Linnéa, men så e det :-P
När vi kom dit mumlade deras tränare något om att det var lite varm i hallen, närmare uppåt 30- 35 grader. Det var som att spela på Bahamas. Oj oj oj vad varmt det var. Spelet vart lojt och vi hängde inte riktigt med i den första perioden. Vi skulle ju bara vinna den här matchen, så var det. Men efter första perioden står det 1-6. Attans va vi behövde rycka upp oss. Å det gjorde vi.. med besked, men det räckte ändå inte ända fram. Jag fick två mål och två assist på pappret. Resultatet slutade 6-6. Lika? E det möjligt att spela lika mot ett lag två gånger? Ja, tydligen det då.
Sen förresten.. Lamadjuret kallar dom sig för?!!? Hur kommer det sig? Mycket wierd. spott spott.

Nehe du karln har fortfarande inte satt sin fot i hallen... Jäkla jägarkurs att dra ut på tiden... går nog å gör mig en kopp te. Det är inte alls för att det känns som om jag svalt en golfboll i halsen.. nehä-ä-rå, inte alls därför.


I natt e jag en glad tjej
godnatt å hej!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ska bli kul att se bilder! Kram och god natt!

2010-01-18 @ 22:32:11
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

hur ligger du till i poängligan egentligen? du måste ju ligga i topp?? :)

2010-01-18 @ 23:10:15
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Marih

Nyfiken på hur de blev i sovrummet...väntar spänt på bilder!

2010-01-19 @ 21:44:41
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0