Jag har förstört min rumskollegas syn på kvinnor.

Jag har förstört min rumskollegas syn på kvinnor.
Akta er män som läser, så jag inte förstör er syn på kvinnor med ;-P STOP READING IN CASE OF...

Jag har råkat rapa ljudligt en gång, när jag svalde för kallt vatten, här på jobbet så att han kunde ana att jag rapade. och han var ju såklart tvungen att påpeka det och kommentera och göra sig rolig över saken... haha

Jag erkänner att jag bajsar.. men inte på jobbet. Ok, det har hänt 3 gånger, men då har jag varit i riktig nöd.

Jag erkänner att jag ibland måste släppa väder... dock only på hemmafronten, kanske att det har hänt ute i det fria, jag håller det osagt. Ja, till och med sånna som låter, men dom är luktfria.

Sist men inte minst halv viker/knycklar jag papperet.

Men herre jesus! Han har ju en fru för bövulen och hemma fru är hon ju oxå. Stackars henne som inte gör nummer två!? Kan släppa väder i soffan, utan får gå där med magknip och illamående för att bajjet står henne rakt upp i öronen och får passa på att släppa ut allt i samband med storhandlingen på coop eller nått. Galet!
Vi alla är ju människor å har våra behov. Kankse bra att jag låtit honom, som är 10 år äldre än mig, äntligen få förstå det!

Sen att vissa sjunger oavbrutet å visslar å har sig, det kan man välja bort, om man inte trivs med det... men bajja, fiser å råkar rapa det hör till naturen, så det blir svårt att välja bort.
Det lite komiska är att på denna arbetsplats så är det helt naturligt att både släppa väder, lämna ränder i toan (verkligen INTE OK), rapa osv.
Bland grabbarna!!
Men om vi girls någon gång skulle råka, behöva eller vara i nöd av något sådant skulle det helt plötsligt vara andra bullar. Det är ju lajte konstigt...
Tur att grabbarna ändå har den respekten att dom går ut ifall att dom känner att det trycker på och lägger brakaren utanför min dörr... jag tycker inte att det är ok, men jag kan inte låta bli att skratta åt dom ändå. För det är ju så roligt ändå, med ljud från kroppen HAHAHAHAHAHA
Så länge det inte luktar.....................................

Kommentarer
Postat av: Micaela

Hahahaha!! Vilket roligt inlägg =)



Under båda mina graviditeter har det varit fullkomligt omöjligt att låta bli att rapa och vädra, innan första gången va jag dock väldigt pryd av mig på den fronten. Men nu är det kört för alltid! Man mår så mycket bättre om man släpper ut lite ibland =)

Brukar inte göra nummer 2 på jobbet, men på mitt senaste jobb hade jag eget omklädningsrum eftersom jag va enda tjejen så där gick det bra om jag verkligen behövde =)

2010-01-14 @ 15:19:24
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jag skrattade högt flera gånger att A blev irriterad för att jag aldrig sa vad det var.

Komiskt att det alltid är accepterat att killar får bete sej men aldrig tjejer.

Här hemma har vi bajshumor. Tur är väl det! Jag skulle nog inte kunna leva med någon som jag inte kände att jag kunde prutta med eller måste åka till cooop för att bajsa.

Galet. Här står nog alla och tittar på när alla bajsar..

Svårt att bajsa på mitt gamla jobb. Fick sätta mej i skuffen och trycka isf.

2010-01-14 @ 17:20:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jag skrattade högt flera gånger att A blev irriterad för att jag aldrig sa vad det var.

Komiskt att det alltid är accepterat att killar får bete sej men aldrig tjejer.

Här hemma har vi bajshumor. Tur är väl det! Jag skulle nog inte kunna leva med någon som jag inte kände att jag kunde prutta med eller måste åka till cooop för att bajsa.

Galet. Här står nog alla och tittar på när alla bajsar..

Svårt att bajsa på mitt gamla jobb. Fick sätta mej i skuffen och trycka isf.

2010-01-14 @ 17:20:51
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Sanna

luktifria... haha, jojo den brukar jag också köra med ;)

2010-01-14 @ 17:48:49
URL: http://mysmoothiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0