Tralla la la laaa... 26 år idag


Mina födelsedagar har såvitt jag vet firats på innebandyplan.
I Storvretacupen... och det är så jag föredrar den!! Hellre det framför en helt vanlig arbetsdag.
Men man får göra det bästa av situationen :-) haha

I morse gjorde Jonas iordning frukosten och jag fick presenter :-D
"Mamma ååååår" säger Elliott högljutt med ett leende!!
Jag vill bara meddela, mina damer, LÖRDAGSKVÄLLEN ÄR RÄDDAD!! I paketet låg nämligen LIPS. XBOX svar på singstar :-D LOVELY!!
De e la gött å singa av sig lite :-P

Det värmer så otroligt i hjärtat att ha vänner som vill gratta en på födelsedagen via röst och sms.. det spelar ingen roll. Varenda tendens till tanke, är värdefull!!
Å på fejjan haglar Grattisarna ner... va lycklig man blir av att folk lägger ner tid/ tanke och bryr sig!! :-D

Förövrigt tycker jag att 26 låter lite väl gammalt. Jag? 26? Wierdo!! Spontant skulle jag säga 24. Jag kommer ihåg närjag var mindre och undrade vad jag gjorde år 2010 då jag är hela 26 år... Nu behöver jag inte undra mer. Jag har en liten familj och hus :-D kunde jag väl aldrig trott, jag har skrivit i "mina vänner boken" att jag ska bli mamma vid 28, hade jag tänkt, men se vart livet tagit en :-D Ska bli spännande å se vad detta år har att erbjuda :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis igen gumman. Ja visst blir man glad när man ser hur många som kommer ihåg en och lägger ner tid för att gratta en! :D

See ya on saturday!

Kramar

2010-01-04 @ 20:49:44
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

ja mkt! men förhoppningsvis så fick vi låna en som passar idag, ska pröva imorgon, så då slipper vi köpa en. alltid tacksamt :)

2010-01-04 @ 22:04:02
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Micaela

Låter som du haft en bra dag trots jobb =) Stort grattis igen!

2010-01-04 @ 22:54:15
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Bea

Massor med grattis kramar!!! Hoppas du fick någon fin födelsedags present. Vore kul att träffas snart igen :)Kram Bea

2010-01-04 @ 23:24:25
Postat av: Sara

Jag firade din födelsedag genom att jobba på cupen..måste säga att jag blev lite sugen på att spela igen. Kram

2010-01-05 @ 09:01:34
Postat av: Till Sara

Jahaaa... för brorsans räkning eller? Hamnade du i samma stämningsfulla sinnesnärvaro?? :-P haha se you on lödda!! :-D

2010-01-05 @ 09:51:12
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0