@ home

Aptiten och energin e på noll, allt jag dricker kommer ut i kiss x 10 och magen kniper och har sig gång på gång. 

Kära gud, är det här någon storts idiot-bantnings-diet du kör med eller? Ok, jag vet att jag varit hård mot dig ibland, är det här mitt straff?
Gud: Ja.
Så straffet är alltså att må piss, för att inte ha någon aptit? och sen som ytterligare ett straff på det, att inte gå ner i vikt?
Gud är tyst.
Undrar om han småler och ser sådär finurlig ut... eller om han fick något annat viktigare för sig, så som världkrig eller nått. Eller om han bara klantat sig igen och tänker ut ett sätt att reda ut det hela på.
Jag väntar iaf med spänning på hur han tänker lösa det här... för hemma kan jag inte vara längre. Jag har en hel hög att ta tag i på jobbet + att jag vill springa efter boll, orka med allt jag borde och det jag vill :-D
Så viljan att bli frisk är det inge fel på... nu är det bara du som kan sköta resten.

Jag har nu stoppat i mig en bit potatis och typ 3 cm av en falukorv. Gör något bra av saken nu, isf att låta mig må illa. Gör det till energi så jag orkar åtminstonne plocka ur diskmaskinen eller nått, så sambon blir glad. Han har skött det mesta här nu under en veckas tid, han e trött.

Tack på förhand!



Jag ville bara göra något lite extra :-)
Har en vän som bloggar ganska mycket. Vi har nog praktiskt taget kontakt varje dag, via bloggen. Men det hör inte till vanligheterna att vi hörs via telefonen och tyvärr inte ses så ofta. Kankse 2-3 gånger om året, om vi har tur.. hahaha
Men nu har det hänt något verkligen speciellt i hennes liv och jag ville visa min omtänksamhet och lyckönska :-D

Så jag slog till med ett samtal. Inget svar. Jag förstår att hon har tuuuuuusen bättre saker att göra än att prata med mig, så jag skrev att hon kunde ringa när hon hade tid, även om det är om 2 veckor...
Plinge- ling så ringer telefonen. Eller snarare "Youre my honey boney sugerpop bomilompilomi, youre my sweetie pie, you my cupcake..." (melodin är en barnvisa)
Skönt att få höra att allt gått bra och att alla mår bra. Hon är verkligen en krigare den där prinsessan. Vara så smärt å smidig under hela graviditeten och sedan klämma ur sig ett barn på 5,1 pannor utan problem. Dom blev tydligen mäkta förvånade när dom vägt honom på BB. Snacka om att vara gjord för att sätta barn till världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0