Hej Dagboken

Ipren
Ibumetin
Alvedon
Kåvepenin
Rinexin
Voltaren
Tikacillin
Den nya medicinen istf Tikacillinet som jag inte tålde.

Detta är listan på all medicin jag stoppat i mig av olika mängder de senaste dagarna. E re konstigt att jag har magont? :-/

Det riktigt sjuuuuuka är att min kroniska ryggont är som bortblåst (?!) Hur jag än vänder och vrider mig. Det har inte hänt sen förlossningen. Lite skrämmande...
Men en magsmärta har pulserat hela dagen. "inne" i magen, under revbenen.. som ett bälte även kring ryggen.
Mycket wierd!?
Vad gör man mot det?
Nu är jag inte gravid, hade merre för två veckor sedan, men det känns lite likt "att man har något i magen" som gör ont.

Ni förstår kanske att detta blir ytterst märkligt att försöka förklara för en eventuell doktor. Men jag kan fan inte beskriva bättre.
Hoppas innerligt att jag kan sova och att allt är borta imorgon.

Övrig status:
Inte 100% än... men uppe i 70 iaf vill jag påstå.



Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste bli frisk tills på lördag!!!!!

2010-01-24 @ 22:32:41
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0