Flora betyder blomma på latin



Välkommen till världen Flora!

Sooooom vi väntat på att du ska entra världen!






Jag måste snart få krama om mamma och pappa din och passa på att berätta för dom hur bra dom arbetat när dom bakat en så helt perfekt liten varelse.
Jag har klappat på dig, ska du veta.
Du kickade mig i haldflatan så att tårarna samlades i ögonvrån.

Din mamma är lite av en lillasyster till mig.
Vi har så smått vuxit upp tillsammans.
Jag har fått följa hennes med och motgångar i livet,
om inte så jättenära hela tiden så på håll.
Jag har alltid hållit mig ständigt uppdaterad.
Och du är självklart inget undantag du inte..
nej nej
Jag ser fram emot dina steg i livet, ska du veta.
Du har alla förutsättningar att bli någonting stort.
Känn kärleken omkring dig, lär dig livet och lev det med råge!
Massa pussar och kärlek till dig tills vi ses ♥


Kommentarer
Postat av: Emma (mor till barnet)

Vad fint skrivet! Du fick mej att gråta när jag läste! Vi får ta å styra upp en date, Flora vill träffa dej ju! Å hur underbart är det inte att du ska få en till:)<3 Pussar från oss!

2010-08-10 @ 21:48:35
Postat av: Martina

Åhh har du en bloggis:)

Den ska jag spara på min blogglista:)

Vill se lite magbilder framöver...:)

Kram Martina

2010-08-10 @ 22:04:04
URL: http://mammasgullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0