Jag är bara lite...


småsugen, typ h e l a t i d e n.
Är det inte på det ena så är det på det andra.
Inget sött utan MAAAAAAAT, mat, mat, mat, mat.

Just nu suktar jag efter detta
Ugnstekt kyckling fylld med phiadelphiaost
färskpasta
en krispig sallad
och en gucca gjord på soltorkade tomater och fetaost



Det är inte nog med att kanske möjligen få ihop det till middag.
nejnej.
Jag vill ha det nu! helst på momangen!

Och varför inte en semla till efterätt?
Saknar semlor.
Det är väl för att man bara äter det under en viss period om året.
och det kan få förbli så,
annars skulle det ju inte vara något inget speciellt att få sin första semla kring min födelsedag.
Det är så nämligen.
Jag har gjort det till lite av en tradition bland familj och vänner.
Dom äter sin första hemgjorda semla hos mig.

Men jag saknar en semla att mumsa på ändå.
Men jag ska hålla mig till januari, jag lovar!

Saknar även Bettan.
synd på detta kort att min klänning snart faller av...
men men.. det bjuder jag på.
Bettan är fin :-D


Kommentarer
Postat av: Hille

Kan du maila receptet på maten som är i bild? Ser inte allt för äckligt ut:-) puss

2010-08-24 @ 14:00:18
Postat av: Hanna

åh gud vad gott det där såg ut!

2010-08-24 @ 15:27:20
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja guu så gott det skulle vara med en semla eller två ;-) Det har jag avrit sugen på i 2 veckor nu :-D

2010-08-24 @ 15:32:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Marih

Det där med kyckling lät riktigt gott. Får du allt ta o slänga ihop i spanien ;)

2010-08-26 @ 09:17:07
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0