Åguvajavillha



Å gu va ja vill ha, å gu va jag vill ha!






Kanske att jag ska sträcka mig till en Ixus 130.
Den har 14 mpixlar
och
har bättre zoom,
men den är 800spänn dyrare.
värt det?
Den här kan man nämligen ha udner vattnet.
Tro det eller ej.
Galet.

Jag vet, jag sviker Nikon.
och vet ni vad?
Det skäms jag inte ett dugg över det.

Jag behöver en liten kamera att ha på semestern, den stora bumlingen tar så mycket plats och är lite bökig när man ska till och ta en snabb bild bara.
Så det lutar åt att jag kommer att gå på jakt efter en sånhär.
Det är lite brandbil på ärendet eftersom att jag isåfall vill ha med den på resan ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Slå till bara ;)

2010-08-19 @ 21:36:59
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Lise-lott Ökvist

sån där vill jag också ha!!! :)

2010-08-20 @ 01:06:45
URL: http://liselottokvist.blogspot.com
Postat av: Sara

Vi köpte IXUS 120 nu i sommar, väldigt nöjda.

2010-08-20 @ 08:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0