Bittert

Jag har fajtats med herr feber och fru bihåla inatt.
Ja, IGEN!!
Ja det är helt otroligt!
Vid halv tre gav jag upp.
Gick ner till medicinskåpet, rotade igenom min härliga samling av tabletter, har ju hunnit skrapa ihop en del på senaste tiden.
Svalde dom, bäddade ner mig i soffan, kämpade ett tag till. Sen vaknade jag vid åtta när Elliott skrek förtvivlat efter "mamma".
Halsen känner jag inte av längre... men feber kryper upp och ner.
Är så less, så ni anar inte.
Idag hade vi vår första kvalmatch. hemma mot SK Vide. Hade sett fram emot det som bara den. På söndag har vi en borta mot Rasbo, på tisdag hemma mot Midas och fredagen efter det borta mot Östhammar.
Jag har redan missat halva säsongen, varför ska jag behöva missa mer!!!!!!


Såhär bittert känns det..  grått och dassigt,som om det vore fullt med snö ute!





Men jag har ju iaf dom här att titta på.. som blommar för 4e gången ;-)


Kommentarer
Postat av: Lise-lott Ökvist

för att göra allt lite jävligare kan jag meddela att det ska snöa imorgon igen!!! jag blir gaaaalllllleeeen!!!

Krya på dig gumman! kramar från mig!

2010-04-15 @ 13:01:40
URL: http://liselottokvist.blogspot.com
Postat av: Anna

Stackare! Du måste bli frisk till Valborg!

2010-04-15 @ 17:58:25
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

min orkide håller på och för första gången får knoppar igen. jag har inte tålamod för så långsamma växter =P

2010-04-16 @ 08:46:59
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0