Så här är det

Korten på bordet.
Jag mår skit.
Som en påse bajs ungefär... känner jag mig...
På alla plan.

Därav har det inte blivit mycket av med skrivandet.
Jag älskar att skriva.
Älskar att roa er.
Jag får ut otroligt mycket utav det.
Men jag är inte bra på det just nu.

Jag hoppas att jag skriver detta för att jag känner att det är en vändning på G.
Har precis tankat över massor och åter massor av mobilbilder jag tänkt förgylla er tid med, via mobilbloggningen. Men inte haft tid, eller ska göra det sen.


Ett exempel är denna el giganto moroto som vi styckade ner i en gryta. Herrejösses vilken mega... den var tvungen att förevigas på bild. hehe


Känner att vårens vindar gör det lite lättare i sinnet. Solens strålar bidrar till mycket kraft... hejja hejja.. snart är jag på banan igen.




 

Vill också meddela att jag snart kommer att ha en helt ny layout här på sidan... så ni inte tror att ni hittat fel... ha ha I hope you like it.

 

puss på er


Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet att jag finns om det är ngt. Tack för en trevlig pratstund igår =) Kramar

2010-04-09 @ 07:18:03
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Marih

Godmorgon tjejen!

Hoppas du får en fin fredag men en massa mys ikväll! Vi saknar er och hoppas på att få busa med er snart igen!!



Många kramar från "skånetöserna"

2010-04-09 @ 08:04:19
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hoppas du mår bättre snart Lina! Saknar dig! Vi kanske kan ses nån helg snart? Massa kramar!

2010-04-09 @ 08:53:27
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Micaela

Har fortfarande lite avslag till och från och jag är faktiskt lite öm på ett ställe. Ska till mvc på återbesök nästa vecka, ska bli skönt att kolla upp det! Annars känns det inte att jag fött barn alls, förutom bristen på ordentliga magmuskler ;)

2010-04-09 @ 08:59:40
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0