Lovley day!

Nu njuter jag... sitter i solen och bara suger in alla stålar så gott jag kan ;-)

Jonas är på kurs och skjuter lerduvor så jag och Elliott har donat ute hela morgonen.
Har varit ute sen halv tio i morse.
Först slipat utebordet, torkat och oljat in det 2ggr.
Elliott lessnade efter 1h och 30 min, så då fick han slumra till i soffan, sen bar jag upp honom.
Medans han nu har sovit har jag tvättat alla utemöbler + oljat in det lilla bordet.

Nu hörde jag att han vaknade. Fick iaf 15 min effektiv soltid. Positivt postivit.

Jag lästa att Joss inte gillar fräknar. Fräknar betyder sommar och sommar gillar jag, så jag VILL ha fräknar ;-)

Nu blir det korv med bröd, i sooooolen! :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin bild :D

2010-04-18 @ 16:51:46
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Anna

Denna dag har varit underbar! =)

2010-04-18 @ 21:29:57
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0