Helgens lördag

Nu har vi krattat och klippt häckarna färdigt! Alla kvistar ligger på flaket och löven är ihoppackade i påsar... *phuu* Imorrn åker vi med det till tippen. Det blir nog flera rundor för vi har massa renoveringsskrot att slänga också...

Resten av helgen är det:
  ¤ 25-års partaj (ska se till att födelsedagsbarnet fotas och gratuleras även på denna blogg, eftersom att han är en trooogen läsare)
 ¤ Förhoppningsvis lite gips-skivor-uppsättning
 ¤ Igentagning av alla program vi missat under veckans gång. önsketänkande. Vi har ett inspelat Bonde att titta på, Oskyldigt dömd och sen har vi missat slutet på Mannen Under Trappan. Jag hatar den serien. Den var visserligen bara i 4 delar, men jag hatar den. För det första för att jag går hemma och är jätte rädd att det helt plötsligt ska stå någon i mitt hus, under de mörka timmarna och se ful och farlig ut. För det andra för att jag känner att jag MÅSTE se klart de 2 avsnitten vi missat för att få något slut på det hela. Men jag vill inte egentligen. (?)

Ska försöka hinna med lite målning. Det blir så fint här hemma. Det blir verkligen resultat på en gång, vilket verkligen driver mig ännu mer!
Detta för att få bort all den onda träningsverken jag åsamkat mig i samband med min heeelt frivilliga Crossfit träning i torsdags, vi körde aggropasset. aj aj aj, :-P men det var en annorlunda och rolig träningsform. Tänker att ni står och slår med slägga och hamrar allt ni kan på ett stort traktordäck, som inte visar någon som helst smärta eller tecken på vekhet. Det var bara att slå och slå och slå. hahahaha... Jag vet inte om min rygg och axelmuskler skrattar lika mycket som jag :-)

Tyvärr missar jag ju lagfesten hemma hos Melle, min back companjon, i helgen. Men man kankse förhoppningsvis springer på dom i kväll eller så, ute på stan :-) Hade varit kul att festa med er, men det får bli nästa gång!!

Thats it for me!

Vad ska ni ha för er? :-)

Kommentarer
Postat av: Sjukvårdspersonalsom jobbar.. :P

ha så kul ikv då!!! =)

2009-10-31 @ 22:16:20
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0