This is...

4e23061abb18080a77bb0baaa3dc34d4.png

Kolla varifrån!

This is the shit. Varje dag utsätts man för frestelser. Nej jag tar hellre mitt sura äpple med hårt skal i stället för en av dessa härligheter som dessutom innehåller choklad. Jag ljuger ju om jag hävdar att det är sant. Jag vill ju bara smälla i mig några, helst hela paketet och ha samma livsfilosofi som sockerconny. Lev livet medans du lever det! Nu när jag ändå är igång med klagandet så kan jag ju lika gärna fortsätta. Sen i tisdags har jag skött två jobb, både mitt eget och kumdtjänst. Det är ju inte för inte vi är två heltids arbetande kvinnor på dessa poster. Jag har en årsrapport att sätta ihop och har otroligt mycket med det plus att telefonen ringer med diverse utöver uppgifter konstant. Alla borde ha barn som mitt :-) dvs två dagars sjukledighet per år. Hehe det där kommer jag nog få äta upp bara för det :-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0