Mrs Lina Panasonic

Smaka på den ni!

Fru Panasonic.

Jag har nämligen ett av- och på förhållande med Mr. Panasonic här på jobbet.
Han ger mig så mycket värme och  kärlek. Men han kan också vara väldigt kylig och otrevlig.
Därav, av- och på förhållandet.
När han är kylig och otrevlig och vägrar göra det jag be honom om, då vill jag bara säga upp äktenskapet och slänga ringen fjärrdosan låååångt lååångt bort.
Men så visar han sin mjuka varma sida som får mig att smälta.
Ofta tar han mig till Bahamas. Riktigt varmt och gosigt.

Eftersom att vi har en plåtbyggnad till arbetsplats så är det antingen iskallt eller kokhett. Det finns inget mellanting. Om termometern visar 2+ ute är det minusgrader i kåken. Jättekonstigt.
Därför beslutade sig min hallick chef att ge mig en man instrallera luftvärmepumpen.
vilken jag är väldans tacksam över.
Han håller mig varm och go, för det mesta, han finns alltid där och jag vet vart jag har han. 
En sak som kan värka lite udda är att jag delar honom med min arbetskamrat.
Han vill helst inte att detta ska komma ut för att han är redan gift och har två barn. Men för mig är det ju ingen fara... visst jag har ju ett barn, men är fasiken inte gift.

 


Angenämt att råkas:

- Mr Panasonic
- Läsare

- Läsare
- Mr Panasonic

 



Kommentarer
Postat av: Hannah

Lina, har du tråkigt?

2009-10-09 @ 13:28:54
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, lunchlådan slängde jag i mig och sen fanns det lite tid över ;-)

2009-10-09 @ 14:31:54
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0