Helg

Kul att se att så många läser fastän att det är helg :-)

Jag slår vad om att ni inte skrattar ihjäl er när ni tittar in här helgtid.
Jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen :-D

Jag är lite besviken faktiskt... Jag tog för givet att träningsverken skulle göra mig vek idag.
Igår var nämligen jag och Elliott ute och klippte buskar coh krattade löv i två och en halv timme.
Lite pain kunde det väl givit mig.
Nej nej...
Ut idag igen och ta reda på det hela.

Matchdax idag är det också. Kl 19.40 i Allianshallen. Seeeent, men det ska inte hindra oss :-P
Välkomna!

Jonas jobbar i helgen så jag och Elliott får verkligen mycket egen tid :-)

Nu är det breakfast-time och jag är hungrig som en björn. Men i min värld ska jag inte äta mer än en loppa... helst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med många läsare. Känns som det sjunker för min del. Får se om jag kikar förbi Allians sen då ;) Kram

2009-10-18 @ 10:00:40
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Kul med match! Vilka möter ni? mätte

2009-10-18 @ 20:47:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0