Till råga...

-1a495bbc7c644f3748de61dd8f162b9.png

Till råga på allt har man dragit på sig en sjuhelvetes öroninflammation eller något, såhär på kvällskvisten. Jag kan knappt svälja och att vicka eller vrida på huvudet är det inte på tal om. Hua. Det inne i örat sprängs snart! Fick rådet av sjukvårds rådgivningen att ligga högt, knapra smärtstillande och härda ut natten och be om hjälp i morgon. Fy vad detta är orättvist! Sittandes upp i sängen nu ska jag försöka blunda. Jag skulle vilja skruva fast huvudet i en och samma ställning. Jag sprätter till krampaktigt vid minsta rörelse :-( jag skulle inte vara rädd om det rann något ur örat, bara trumhinnan som sprängts så då försvinner all the pain, nån som har något tips eller erfarenhet? hur ska jag få iväg E till dagis imorn utan att kunna böja mig fram? ni skulle sett min tandborstar-spott-stil! Fan va jag e bitter. Det är tydligen sånna här gånger man ska tänka på saker och ting i livet som är positiva. Tänk tänk, vaffan hjälper det? Inget mot smärtan iaf! Natti natti, till er som KAN och kommer att få en blund i natt.


Kommentarer
Postat av: Marih

Vad är Rockyroads? Lät spännande :)

Nu kan du skicka bilderna om du vill...Min nya adress är: Ö.Fäladsgatan 4A 4TR, 212 24 Malmö.

Renoverar och grejar i nya lägenheten så någon ny fin tavla på mig och Amanda skulle sitta fint!

Hur är det med öronen idag?



Kram från mig och "lillan" (blivit stora tjejn nu som kryper runt)

2009-11-25 @ 09:43:07
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Stiiini

Jag har ett sjukhusknep till spottandet :) Använd en plastmugg och spotta i så slipper du ta i för att få iväg det till handfatet ;)

Dina övriga krämpor hoppsa jag att du fått hjälp med annars så ring husläkarjouren och åk dit!

2009-11-25 @ 16:27:01
URL: http://stiiin.blogg.se/
Postat av: Gubben

Tycker synd om dig gumman!

puss

2009-11-25 @ 19:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0