En nypa luft

Äntligen en nypa luft.
Hemska tanke att inte veta när man sist snörade på sig skorna för att få en nypa frisk luft.
Först spenderades halva dagen i soffan pga very bad nattsömn, pga en förjäkla envis hosta och smärta i halsen. jonas vcar så duktig och städade hela nedervåningen med allt vad det innebär :-) När jag själv skulle lägga manken till i några minuter och skrubba rent diskbänk, spis och kakel så var jag helt färdig efteråt. Så då blev det en stund med john blund för några minuter i soffan efter det :-/ e så trött på att vara så matt. Vill inget hellre än att känna sig speedad och få energin tillbaka igen.

Medans Jonas sen var och handlade så passade jag och Elliott på att slinka in på SPC och se mina damer spela. Det var tufft. Hårt motstånd. Förlust. Men till min förvåning har det hänt en del under tiden jag varit borta. Två nygamla spelare har tagit sitt förnuft till fånga och dammat av dojjorna och klubban igen. POSITIVT! :-)
Elliott fick en klubba och ett godishalsband, så han hade att göra ett tag :-)
Å guu vad jag vill spela!!
Vill tillbaka till livet igen.
Men kroppen verkar inte vara inne på samma spår som hjärnan.

Nån som har någe tips på hur man får igång kroppen igen? Våga inte säg vila, då kolavippar jag!

Nu blir det film med darlingen i soffan. Sista kvällen på låååång tajm vi får tillsammans.

Jag bjussar på en totalt osminkad Lina... kan inte ens minnas sist jag klämde på mascara på fransarna... hemskt!

Snälla gud, ge mig mitt liv tillbaka, tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0