Det blir inte alltid som man tänkt sig

stämningen var på top.
vänner.
god mat.
frukt.
efterrätt.
alkohol.
eftersnacks.
snack.
skratt.
musicquiz.

Sen skulle vi ner på stan.
Alla var taggade.
Vissa mer eller mindre.
vi hann ner till porten.
sen sket det sig för Jonas, min sambo och tilltäkte make.
Rejält.
Han mådde piss.
För mycket gräddtårta
;-)
Det var bara att inse.
Istället för
dans.
och krogliv.
Blev det
Taxi.
hem.
dusch.
och sova.

Imorse vaknade jag vid sju... "dam-dillidi-dam" "diddeli-liddili-li" Va nu rå?
När man äntligen ska få sova... Jag blev arg på mig själv och blundade hårt!
Sen vaknade jag klockan tio :-)
Sen var det
mysfrukost.
med "mannen under trappen" som underhållning (ett avsnitt kvar).
Görla.
hem.
packa mer sopor ock kvistar.
Görla.
hämta ved.
hämta Elliott. ♥
hem.
tippa av veden och stapla.
lämna bilen.
hem.
sussa jotten ♥
och nu är nu...

Tack Mattias för igår!!
Det var super! :-)


Kommentarer
Postat av: Hille

Vad är det med Jonas och hans mascarponefyllor??:-) Ska tant lära honom hur man gör?:-D

2009-11-01 @ 19:08:59
Postat av: hannah

gräddtårta.. hm.. att man aldrig lär sig.. ;)

2009-11-02 @ 03:33:19
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0