Sanningen om choklad

Chokladen avslöjar din ålder!
Gör detta test!
Fram med miniräknaren!

1. Hur många gånger i veckan tänker du på choklad? (mellan 1-10?)
2. Multiplicera talet med 2
3. Lägg till 5
4. Multiplicera med 50
5. Om du redan fyllt år 2009 lägger du till 1759. Om du inte fyllt år lägger du till 1758.
6. Minus ditt födelseår

Resultatet
Första siffran meddelar hur många gånger du tänker på choklad i veckan och andra siffran är din ålder :-)

Om jag skulle sända detta vidare till 4 pers går jag ner 2 kilo.
Till alla jag vet är galna i choklad, skulle jag gå ner 5 kilo
Men om jag kastade detta och inte sänder det vidare så skulle jag end up like this!





eller såhär.. det var bara att välja...





och eftersom att jag bara sände detta vidare till en person så kommer jag att få ta konsekvencerna för detta.. hehe

Jonas, I hope you like giant asses! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

I like big buts and I can not lie! (Frän Vänner du vet!) :) Kram

2009-05-22 @ 16:45:56
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Haha!

2009-05-22 @ 18:12:03
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: jonas

:D

2009-05-23 @ 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0