Prestationsångest

Det är alltid trevligt att få reda på att nya personer läser bloggen.
När det är personer jag känner känner jag mig lugn.. för dom vet hur jag är och hur jag skämtar om saker och ting och vilken ton jag har.
Men jag blir nervös när jag får reda på att pojkvänner, arbetskollegor och andra personer i deras närhet/vardag också läser.
Prestationsångesten stiiiiger radikalt i några inlägg... sen mattas det av och blir back to normal again och jag börjar slänga ut skit.. haha

Här yttrar sig en annan form av prestationsångest :-)
Här vill jag vara bäääst!


ps. an old picture.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag suger på mini-golf =)



Trevlig helg!

2009-05-08 @ 22:06:31
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: hannah

ärsch gör det du är bäst på- var dig själv :D

2009-05-08 @ 22:51:18
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag suger oxå ganska hårt på minigolf, men jag vill vara bra!! :-)

2009-05-09 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0