Lilla Bella

Lilla lilla Bella

Ibland slinker jag in på blondinbellas blogg och läser om hennes dagliga bestyr. Jag tycker att hon är jäkligt företagsam och verkar ha båda fötterna på jorden men att hon framhäver en lite omogen ton i sina yttranden och budskap ibland.

Detta gav mig ett gott skratt.
Dream on dreamer life is in the way! haha

Hon tycker att henns pojkvän är lik Chase i Gossipgirl. Galet!! Du får nog ta en extra titt på vem du dela säng med gumman lilla! haha



bilden är tagen från hennes sida som jag länkat till ovan.



Ta sedan en titt på alla kommentarer! Det är nog ingen som är villig att hålla med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du måste försöka se det från blondinbellas ögon... :) Det är ju möjligt att hon tycker att hennes pojkvän är lika snygg som Gossipgirl-killen (hur nu det är möjligt). Jag tycker ju själv att Sonny är grymt lik brad pitt ;) Kul att träffa dig i lördags, snart är det dax för oss att planera in en utflykt till Norrtälje.

2009-05-11 @ 12:39:40
Postat av: Lina

hahaha.. ja du ser det på så sätt :-)

Hon menade ju att hon hade hört av "andra" att han var lik honom. men hon hade ju knappast publicerat detta om hon inte tyckte det liiite själv :-)

2009-05-11 @ 13:26:34
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0