jobb jobb jobb jobb

Det blir inte mycket gjort hemma inte.
En behövs-göra-lista:
Dammsugas
Torka golv
Damma
TRÄNA
Duscha av blommorna
Rensas
vikas tvätt
R
ensa kattlåda
Baka
Laga mat
Handla
och sist men inte minst, försöka få lite tid över till umgänge med karln min.
Det är bara sånna här vardagliga sysslor. Men jag har inte tiiiiiiiiiiiiiid över till detta.. nej för gissa vad jag gör?
Jo jag jobbar till sent in på halva natten. Halv tolv har jag stängt ner laptopen här hemma om kvällarna. HUA, va less jag är nu!

Jonas är inne i världens tentaperiod nu. Han har tre tentor (igen) på samma dag. Dagen då dom går på sommarlov. Detta resulterar i att han går hemma och är sur, grinig och gnäller på lilla minsta.
Är det någon som vill ha han?
Han är väldigt billig just nu :-)

Plus att vi inte får mycket tid alls att umgås på, när man kankse behöver det som mest. Känns som att allt är ett enda mörkt tombola- hjul.
Vi som är mitt inne i köpa- hus-svängen har kommit av oss helt.
Det ska ju vara, enlig mig, en av de lyckligaste tillfällena i livet.
Känner mig lite besviken på det hela...

Kommentarer
Postat av: Micaela

=( Tråk! Men jag vet hur det är. Typ. Marcus och jag har knappt setts på jag vet inte hur länge nu =( Är ju den perioden nu, inte så mycket att göra nåt åt. Men det tär på både psyke och förhållande att knappt ha tid att säga hej.

Hoppas det känns bättre snart!

Kramar!

2009-05-28 @ 20:52:12
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är ju så ibland. Jag och Andreas har typ knappt setts på en vecka. Trist när det blir så. Men när tentorna är över så finns det kanske tid över till er :) Ni kommer att ha och göra när ni har hus sen också och barn. Det blir fullt upp =P När måste ni flytta? Är det stressigt att hitta ngt nytt?

Kramis

2009-05-28 @ 21:52:48
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0