Sova middag

Guuu så sköööönt det är!

Jag har varit hemma måndag och tisdag med Elliott den här veckan för lill-stackarn har haft feber... Idag är han nästintill feberfri. Lite imorse... resten av dagen har han varit pigg som en lärka. Lajte överskotts energi :-)

Jag har då passat på att sova middag tillsammans med lilleman. Är det inte för gosigt!? Han kryper in tätt-tätt intill och ligger och snusar. Min ögon sluts och jag faller i sömn. 2 timmar senare vaknar jag av att lilleman pillar med sitt pekfingret på ögonfransarna. Sen ligger vi och myser i typ 20 min. Så vill jag hadet varje dag!!! :-)
Och vilken energi man får!!

Imorrn är det dagistajm igen och jobbtajm för mig.

I LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh vad underbart=)

2009-03-17 @ 17:52:09
Postat av: Marie

Du får ta och bli hemmafru ;o)



kramar ♥

2009-03-17 @ 18:28:30
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0