Så nöjd, fyndat igen...


Jag erkänner igen!
Jag har fyndat!
Det är sanslöst hur bra jag mår av att fynda :-)
Regnkappa 169 kr
Stölvar 129 kr

Jag ser mig själv strosa runt där i trädgården i regnet med Elliott. Pillandes lite på mitt tilltänka magnolia-träd *vill ha*






Sen måste jag bekänna en sak... en hemsk sak.
Jag planerar ett massmord. Eller dråp, kanske det rubriceras som. Eller vad säger du Jonas?
Det är nämligen så att vi har fått en spindel-invasion i porten. Det är massvis me äckliga spindlar.



Det är hemskt, jag behöver inte ens överdriva. Jag ljuger inte när jag säger att plankan är en decimeter. Spindlarna är gigantiska. Jag har räknat ihop dom till 9 stycken när vi kom hem en kväll. Det är så att jag vill gråta. Jag måste ta sats in och ut ur porten. Jaaaa.. skratta ni. Men kom hit ska ni få se på zoo. Det kliar i håret, på hela kroppen när sprungit förbi.
En kväll märkte jag en klase som hängde utanför Elliotts ÖPPNA fönster. BLÄÄÄÄÄÄ!! HJÄLP! Min modersinsinkt tog vid och jag stängde fönstret omedelbart. Hårt. Jonas fick även putta ner en spindel som klättrat upp för hela fasaden från vårt fönster. Numera sover vi med stängt fönster. Jonas stånkar och stönar. Men jag är benhård. JAg vill fortfarande vara vid liv när det är dax att kliva upp.
Nå... nu tillbaka till min hemska mord-planering. En sak har jag kommit fram till iaf.
Jag måste leja fört´.
Vilket mordvapen är effektivast?
Hårspray?
HJÄLP!?!

Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag kommer inte och hällsar på förens atomvapnet är släppt! huhuuuhhh...

2009-07-15 @ 00:59:12
URL: http://blogg.nattstad.se/mysmoothie
Postat av: Lina

Nej, knappt så att jag går in till mig själv längre.

Sorry syster.. glömde fota bordet igår! kommer idag!

2009-07-15 @ 08:35:47
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Bettina

Åhhhhh vad du är söt vännen!! Hoppas allt är bra!? en träff snart vore på sin plats!! Massa Kramar

2009-07-16 @ 18:03:51
Postat av: Eva Peva

Huah, den dörren passerar inte jag genom förrän allihopa plus några till är puts väck!

Dessutom håller jag med Sanna, atombomb är mitt tips!

2009-07-16 @ 20:35:24
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Lina

Piastavakvast, tyckte jonas. Men då finns det en risk för att dom överlever. Men om han är villig att bara förgöra dessa kryp för helgen så är jag glad för det... för hur mågna gånger kommer vi inte att kuta där under flytten?!!?

Jonas jag lejer dig! Du får bra betalt, I promise!

2009-07-17 @ 08:20:48
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: The cop

Överlagt mord, kan ej bli fråga om dråp. Brott enligt Brottsbalken 3kap 1§. :P

2009-07-17 @ 10:11:13
URL: http://www.polisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0