Miss retsticka

Jag kan vara förjäklig ibland... jag vet.

Efter att ha legat och pratat en stund vänder Jonas sig om för att slumra in... klockan är väl runt elva. Jag som har varit dödstrött sen sex, har gått in i någon sorts övertrötthet och bli tokpigg. Jag kryper närmare och för att få liv i honom igen börjar jag sakta med säkert min kittel-i-kittel taktik.
-"Nej, men Lina sluta"
-"hihi"
-"Nej, men inte det humöret"
Hmmm, han var inte alls pigg på att kittlas, vilket gjorde saken ännu roligare. :-)
Efter ett tag tröttnar jag...

Jag ligger och frenetiskt skakar på foten av någon anlegning... antagligen rastlöshet.
-"Lina, sluta skaka!"
-"Ja"
-"sluta skaka!"
-"ok"
Efter ytterligare några sekunder...
-"Men sluta skaka då!"
"Jahaa, nu!?"

Efter ett tag fick han lugn och ro, jag somnade in i dimman.


Kommentarer
Postat av: Hille

Låter som Hille det du gjorde igårkväll:-) Tråkigt när man själv inte kan sussa:-) Hoppas allt är bra. Saknar er. Puss

2009-01-15 @ 18:05:32
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag brukar kittla Danne o han uppskattar det inte. Jag älskar o busa, men inte han. Då säger jag att det måste bero på att han e gammal, snart 30 juh ;) Kram

2009-01-15 @ 20:44:39
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: hannah

haha, fan va kul sånt är när man är på de humöret å inte han.. bara retas å försöka hålla honom vaken.. man blir som 5 igen!

2009-01-16 @ 01:40:14
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0