Hon skämmer bort mig

Det är ju helt otroligt vilken vän man har :-) 
Sånna växer inte på träd.
Jag önskar att alla hade en egen Lisa.

I födelsedagspresent fick jag en övernattning på hotel med middag och utekväll... och Lisa ingår.
Jag ser fram emot det som bara den!! Jag hade kunnat tagit med mig en madrass och sovit på golvet i nån övergiven lokal efter att vi varit ute och svängt våra lurviga. Och middagen hade jag kunnat äta på nån korvmoj om det hade varit så. Det hade varit lika underbat ändå.

Men men.. vad gör flickan?
Jo hon går och beställer ett rum i lyxklass (i vad jag kallar lyx) :-) mitt på Sveavägen i é stockholmó!!
Hotel Rex
Se så mysigt!!



      


     

Längtar längtar längtar!!

Kommentarer
Postat av: Marih

avis Ser verkligen helt underbart ut. När är det dax? Hoppas ni får mysigt!



Kramar

2009-01-16 @ 17:39:12
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Lina till Marie

Den sista februari :-) ska bli hur mysigt som helst

2009-01-16 @ 18:55:00
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Du tror bara att jag är snäll, egentligen så köper jag din vänskap :-P

2009-01-17 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0