Gott och blandat

Ett hjärta



Sådan mor, sådan son.
Pssst, vänd på kameran! :-)



Olika fokus!

 

Kom så flyger vi!!



I AM TOTALY INLOVE WITH THIS PICTURE!!



Jag vill ha våååår!



Så jag kan få trycka ner folk i gräset och gå loss med kameran :-)



Naj naj.. nu ska jag sätta lock på matlådorna i köket, borsta gaddarna och hoppa i säng... längtar till att få slå upp boken jag läser. Stieg Larsson... 2a boken. Igår lovad jag Jonas att jag skulle släcka.. alldeles snart nu.. 45 min.. snart... 30 min. Aj aj nej nu gick det bara inte att sluta läsa.. klockan 01.15 släkte jag lampan. TRÖÖTTT i morse eller?!

Lova att inte skratta nu!!
Men jag har i dagarna här griljerat skinkan... (Ja ja, ni får skratta) Vad gör man med en skinka? En ganska så oönskad sådan. Jag äter inte mycket skinka på julen. Men vi fick en korg FULL med julmat av jonas morfar " så att vi inte skulle svälta ihjäl över julen". Herregu, vi var ju knappt hemma.
Men men. Min första 3kilos skinka har jag nu griljerat *lite stolt* Nu vet jag till nästa gång.. haha
Av skinkan har det nu blivit Ost och Skinksås till matlåda imörrn!
*smaskens*

Nej nu ska jag sätta igång.. boken väntar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Orkidén och hjärtat e mina favoriter. Mycket vackra. Känner igen det där med boken, ibland går det bara inte att sluta läsa. Men det är rätt kul när man hamnar i sånt flow :) Kramar

2009-01-09 @ 07:19:13
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hannah

du kan få trycka ner mig i vår! vill du de? :-D

2009-01-09 @ 07:59:19
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jättefina bilder!

2009-01-09 @ 21:21:33
URL: http://micaelasruta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0