Snart bär det av + sorglig klippning

Det såg inte så ljust ut i början av veckan när jag får ett mess av Lisa där det står " så nu har magsjukan entrat vårt hem" Olle stackarn kräktes som en majonästub. Por little thing!
Men idag mår han bra och hela övriga familjen oxå för den delen :-) Bra spritat där Lisa!

Så nu är planen att hon entrar mitt hem redan i kväll, efter jobbet. Så kan vi ta det lugn å ro i morgon bitti innan vi åker in. Vi har ju räknat med en hel del shopping oxå.. så det måste få plats på schemat :-)

Jag har suttit och skrivit ut kartor från eniro för att vi ska hitta och låtit mina arbetskollegor göra små prickar vid vissa av våra mål för helgen.. haha... Lant-flickorn vill ju inte virra runt heeeelt huvudlösa.. helst. haha

Till min förvåning ser jag sambanden mellan de olika delarna av stockholm som jag har varit på :-) tummen upp för mig!
När jag sitter och blickar över slussenområdet inser jag HUR FEL mickis och jag verkligen rumlade runt.. när vi skulle till engelen. Det var tider det, BK tiden! :-)
(Till Mickis: Vi gick huuuuur fel som helst! hahahahahaha gu va vi drack, har nå minnen från toaletten på t-centralen!? Där var det livat!)




Idag hände en så skitdålig sak!
Eftersom att min lugg vuxit så konstigt (!?) att jag var tvungen att dra den åt sidan för en tid så tyckte jag att, helgen till ära, det var dax att ta tag i problemet. Att bara klippa luggen gick på fucking 100 kr!? men men... innan hon nästan var klar var jag jätte nöjd, men sååååå klipper hon några klipp med "tunna ur saxen" MITT I FEJJAN, OVANFÖR NÄSAN
WHAT.
Bild kommer sen...
 Svensk som jag är går jag därifrån och tror att jag ska vänja mig och inte tänka på det. MEN Jessica, tack för ärligheten. Det ser för tääääskigt ut! Luggen är tjock, UPPTILL! men centimetern nertill är urtunnat, det ser inte klokt ut. Mitt röda som jag har under såg man knappt rökern av NERTILL.
Galet.
Så jag ringer tillbaka, med gråten i halsen coh får komma tilblaka en timme senare. Men vad kunde hon göra? Klistra tillbaka håret? Först såg hon inte vad jag menade, men det kundee väl varenda kund där inne se!! Eftersom att hon inte ville inse sitt misstag utan menade på att det hade med mina virvlar att göra?? att luggen i fram uppöver näsan är tokkort? nej nej...
Inför alla kunder känner jag hur det rinner tårar nerför mina kinder. Visst jag brukar vara kinkig med mitt hår, men jag tycker att jag har blivit bättre med tiden. men nu var det KATASTROF!
Jag känner hur mitt hulkande av gråt böejar ta fart... hon säger sig inte se felet men kan tänka sig att klippa nån millimeter till... WHAT!
Jag vände mig till frisören beredvid och vädjade om hjälp. Visst såg hon en anings mycket urtunning!? Till slut blev det bättre klippt. Lite kortade än vad jag velat. Men vad gör man? sen när jag det var klart säger hon som klippt mig, NU SER DET MYCKET BÄTTRE UT! Jaha så då såg du vad felet var från början nu helt plötsligt då???

Ibland vill man bara gå upp i menyn och klicka på ÅNGRA!!!

EMMA I miss you!! Jag ska aldrig mer vara otrogen mot dig! Du är den bästa! Du kanske inte saknar mig.. men du vet vad jag vill ha :-)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ja jisses ja, det va tider det =) Vill minnas att vi också smög in på en restaurang i gamla stan för att låna toaletten?! =) Och på tal om BK kommer jga ju aldrig glömma din vurpa i omklädninsrummet =)



Hoppas håret känns bättre och att ni har en supertrevlig helg! Vilket jag inte tvivlar en sekund på =)



Massa kramar!

2009-02-27 @ 20:44:11
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Trevlig helg och du luggen kommer igen ;0)



trevlig helg sup och sv....!

2009-02-28 @ 00:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0