Igår kväll

Igår var jag på me&i träff (barnkläder) hos Anna. En tjej från mammagruppen. Hennes dotter, Alice, har precis börjat på Elliotts dagis :-)
(Nu måste jag dra det igen... Det finns TVÅ , inte speciellts stora, släkter i sverige som heter Christiernin och jag känner båda.. hihihi :-) Anna är  en ingift Christierninare, ballt va?)

Det fanns ju verkligen jätte fina kläder, men till små girls eller väldig små barn. Jag har ju en BIG BOY!! Jag är inte så mycket för mönster hit och dit, utan helst något neutralt med en liten filur på eller nått. Men men.

Detta plagg kunde jag inte motstå.
Pussgrodan heter den


lånad från meandi.se

Sen vart det visst ett plagg till mamma också.
Fin va?
Jag skulle ju absolut inte ha något,
dålig vana I guess....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0