60 snabba... :-)

1. Hur gammal är du om fem år? 30 (hjälp!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj

3. Hur lång är du? 176 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Reader, ingen vidare höjdare.

5. Vem ringde du senast? Lisa...

6. Vem ringde dig senast? Lisa.. enformigt det här.. haha

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "(Ett MMS med ett trött öga på)VärmeR upp inför nästa helg. Hur gick matchen? Puss"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.. om jag har möjlighet.. annars är sms guds bästa uppfinning.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma? i går

11. Vilken ögonfärg har du? Grön

12. När vaknade du i dag? 07.00

13. Vilken är din favoritjulsång? Tipp tapp, tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp.. tipp tipp taaaaapp

14. Vilken är din favoritplats? Soffan är en favorit.. men sängen är ljuuuuvlig. Annars utomhus, någonstans vid havet.

15. Vilken plats föredrar du minst? På någon station... hatar HEJDÅn!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antagligen här i Norrtan, med ett egetstartat företag, i hus, med en källare där jag kan ha min fotostudio i :-)

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, spöken under sängen och läskiga gubbar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ja det var min tanke nyss på Kristins inlägg, om när hon gick bakom en karl i parken som la av världens braaakskit bara någon meter framför henne.. och innan hon hinner gå förbi så lägger han av ännu en till å böjer på knäna för att hjälpa den ut. hahah

19. Hur stor är din säng? Min säng är 90 och jonas är 90... Vår säng är 180 :-)

20. Vem sov du senast tillsammans med? Jonas

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott i? Uppsala (storvreta) och Norrtälje

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Jaa

27. Vilken är din favoritglass? Nästan vilken som helst i serien Ben & jerry.. hägendaz är oxå en favorit. Choklad och pistage är smaker jag särskilt faller för.

28. Vilken är din favoritefterrätt? GINO.. men MYCKET vitchoklad

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej. inte rent, men i negerbollar smakar det smaskens :-)

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Helst huller-om-buller

33. Kan du spela poker? ja

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja :-)

35. Är du en beroende människa? Klart man är beroende, av det ena och det andra.. eller vad menar dom?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.

37. Vill du ha barn? ja, ett till :-)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, efter nån fotbollsmatch när jag fick hjärnskakning

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng för att bada i och havet för att titta ut över :-) Tror att jag måste söka hjälp för mitt djuprädsla. Vill ju kunna njuta av vattnet som befinner sig alldeles runt knuten.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till hemmet.

42. Äger du dyrbara smycken? Njaee

43. Vilket är ditt favorit program på tv? Vänner, endel inredningsprogram.

44. Kan du rulla med tungan? Rulla? Halft vända på den eller? isf ja.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj. En mister jag har skrattat gott åt är Mickes kompis Niklas :-) vad han än gör så gör han det på ett så roligt sätt :-) Annas Danne och jag har nog samma humor oxå :-)
Sen Mattias å Hwassen är ena gamla godingar :-)

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Your way to beauuuuutiful girl - shawn kingston

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min office-besöks-stol =)

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Nej...

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix.. ha så lite som möjligt med polisen att göra, är mitt motto.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson

54. Läser du någon dagstidning? Ja, Norrtälje tidning 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? fick Amelia av Hannah i 25års present, underbart lyxigt!

56. Dansar du i bilen? ja, det kan ajg göra. vicka stjärt och sjunga högt :-)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? badkar 70 cm, handfat 55cm

59. När var du i kyrkan senast? i januari, på dop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Mina mentorer. janne och hm.. jag vet precis hur han ser ut... *tänker* hjälp va pinsamt! och sen Elisabeth, nej så hette hon inte. Blonda mysiga fröken som såg aurer och kunde läsa ord baklänges och räkna bokstäver i orden rekordsnabbt, svenska lärare. vad hette hon?
Hjälp mig!!
ÅKE hette den andra mentorn.



Efter allt tragligt läsande bjuder jag på dessa små vårkänslor

 

Kommentarer
Postat av: Lajsa

ELLINOR!! Och jag tror att du menar Pär.

2009-02-23 @ 06:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0