Vilken helg!!

Först julbord i fredags med Jonas familj.
Sanda wärdshus utanför Hallastavik.
Allt var producerat från deras egen gård.
Jättemysigt och gott!
Elliott njöt också av maten och allt runtomkring :-)

Lördagen bjöd på 50 års kalas hemma i Storvreta.
Där träffade vi folk vi inte sett på flera flera år.
Vilket var otroligt trevligt, god mat och glad stämning.
Vi var hemma vid tio.
Medans vi väntade på att våra nattgäster skulle entra hemmet ställde vi upp/in granen så länge.
När det var klart satte vi oss i soffan och begrunnade mästerverket (ännu oklädd gran).
Rätt som det är rycker jag till av en vissling. Där rakt upp och ner står två stycken och begrunnar det underbara fenomet småbarnsföräldrar som låg och snarkade i soffan.
Men vi ska inte klaga. När Elliott slickepott vaknat om mornarna har han fått gått ner och umgåtts lite med Mongo och Bongo ifrån Kongo i soffan. Dom e för underbara!! Tänk när dom bestämmer sig för att skaffa smått.. längtar sååå :-D

Idag söndag har Jonas jobbat och gästerna åkte hem vid 12. Både jag och Elliott hade sett fram emot celebert besök, som vart inställt i sista sekund innan jag satte igång med bakandet.

Det är en yttepytte liten detalj kvar att göra i sovrummet innan vi kan börja måla listerna. Sen är rummet klart :-D men det är något som varken jag eller Jonas har kundkap om.. så vi får snällt vänta på att någon kan ta sig tid och hjälpa oss... :-/ lite segt är det... vill bara flytta in och få ett ordentligt sovrum. Det känns just nu som att det är så otroligt mycket begärt.

Såg att laget förlorade mot Enköping igår... nu ligger vi riktigt risigt till i serien... Nu får vi ta att gaska upp oss... för vi kan!!!

Nu är det bara en hel vecka kvar att jobba. Sen börjar julens ledighet :-D

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst var vi välkomna, men hon valde att ställa in då vi till slut bara blev 2 pers, och jag förstår att hon gjorde det.

2009-12-13 @ 20:36:31
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hannah

Haha bestämmer o bestämmer ;) :p Elliott o ni är underbara! Fasters favorit är ändå Elliott, han slår alla! =) puss på re!

2009-12-14 @ 11:50:54
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0