Världens sötaste...

0-7b6d2943cb0b64f54538c87bde82e6d4.png

Världens sötaste tomte! Han verkligen toknjöt i sin lilla tomteutstyrsel :-) undrar om jag ens får av den till läggdax!? Ja ja, vore ju ingen katastrof. Till nästa år kan han ju inte ha den iaf, så det gör ju inget om den blir använd fullt ut nu. Han är verkligen min solstråle, han lyser upp hela dagen för mig. Elliott, mamma älskar dig! Brukar jag säga. Då kurar han ihop sig i min famn, tittar på mig lite blygt och säger MIN MAMMA! :-) Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Marih

Visst är barnen vårt ALLT?!?!?!



Ses snart! Kommer på onsdag =)

2009-12-14 @ 11:19:29
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni är så fina <3

2009-12-14 @ 15:47:21
Postat av: Hanna

Vilket jättefint kort! Superfint!

Vi skulle ha gjort Emil till lucia istälet för tomtenisse. ungen har ju så långt hår =P



klä granen redan, tokar! ;) har ni riktig gran eller plast?



Kramar till er sötnosar!



2009-12-14 @ 22:53:01
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0