En sann vän


L är tillbaka på arbetet efter sin hemmavistelse.
Väl på arbetsplatsen pratas det såklart snö.
Samtalsämnet plogning kom snart på tal...
Vips öppnar en nisse käften och nedvärderar företaget jag arbetar åt. För att det gick så dåligt under det enorma snökaoset. Konstigt? Det heter snökaos av en anledning? Massor av snö på kort tid, heter det även med andra ord. (Nej jag är inte bitter)

L veeeeet hur mycket skit jag fick ta förra året under just detta kaos, via telefonen i tre hela dagar, från arga medborgare som var bittra på den stora snömängden som föll. Och allt var mitt fel och nu skulle jag minsann sätta mig i en traktor och ploga deras uppfart... jag blev hotad osv...

Så hon tänder till på alla fyra och ställer sig i försvarsställning. För i hennes värld var det mig personligen dom satt och kritiserade... pulsen höjdes och blodsmaken saftades i munnen.
Hon ger sig in i en diskution hon inte riktigt vet hur hon ska ta sig ur. Hahaha. hahaha jag dööör, gulle dig!

Jag skrattar fortfarande.

Det är ju nästan så att man blir rörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0