Bonde Roger VS Kalle stropp

Är det någon mer än jag som, lite halvt stört sig på hur snygg Roger pratar. Han pratar med mellanrum och går upp i ton på sista stavelsen i ordet.
Han har även en rolig inverkan på min kära sambo. Han blir lite smått generad och sitter stundtals bakom en kudde och tittar fram lite då och då. Förmodligen är Roger skitsnygg och J, blir helt upphetsad. hahahahaha. Nej.
Snarare att han tycker att han är så otroligt pinsam i sina uttalanden :-D

Mina
*mellanrum* damer *mellanrum* verkar *mellanrum* trivas *mellanrum*
 här *mellanrum* *mellanrum* gården.

Dessa mellanrum och tonändringar får mig att tänka på en viss liten gräshoppa, vid namn Kalle stropp. (och grodan boll)
Godan *mellanrum* nu får *mellanrum* du lyssna *mellanrum* på mig här.

Eller är det bara jag??


 




Grodanboll var min favorit som barn. Så sköna kommentarer :-D
Jag hoppas att ni inte missar slutscenerna. När Kallestrop ska landa i plurret. ´Hur han förbereder sig i luften. Underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Hille & Paulan

Snacka inte skit om Roger:-p

Skojar bara...vi sitter och härmar honom varje onsdag kl 20.00:-)

Jaha...tjejer....vad...tycker...ni....om....att....vara....här...på...gården?

2009-12-03 @ 14:29:41
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Marih

Hämtade ut telefonen idag...SUPER nöjd än så länge!

2009-12-03 @ 18:34:17
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA!!!!

2009-12-04 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0