En äkta Nettan på Färjan

Nettan går på båten i påtok alldeles för trång bh.. så tuttarna tjippar efter luft. Bhn har hon dragit upp så att bhbandet i bak sitter i höjd med axelpartiet. Hon är lite kortare.
Den stenhårda solariebrännan lyser och hon har ett kort litet linne + svarta korta fleesshorts. Om jag inte missminner mig så hänger det en snickeri-häst i halsbandet oxå.
Hon kommer ensam med håret slarvigt uppsatt i knut mitt på skallen. Håret är slitet.

Hon tar sig till sin hytt där hon gör iordning sig inför kvällen. Pudrar lite här och där, men det mesta är neutralt.


På dansgolvet dansar hon varje dans, bugg är hennes favorit. Hon har valt volangkjolen, kvällen till ära, för att den snurrar så fint i svingen. Hon har svarta skor med vita strumpor i och är barbent. På överkroppen bär hon ett tunnt linne. Man som publik förvånas över att hon alltid lyckas flörta till sig en ny danspartner till varje dans. Hur gör hon? I slutet av varje låt måste hon ju spana in nästa karl i sikte. Man kan inte låta bli att förundras.
Hon är duktig på att dansa. Hennes egenhet lyser igenom då hon ständigt gnuggar sin panna mot partnens haka. Gnugg- gnugg. Ständigt och ihärdigt!

En härlig äkta Nettan, som fick upplevas på plats!



Kommentarer
Postat av: Hannah

bildbevis??? =)



Jaa verkligen min farytail-värld! O gisses så underbar den va!!.. Den ÄR! :)

2009-08-06 @ 15:57:06
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hille

Du hade ju nettan med dig:-p

2009-08-06 @ 18:23:04
URL: http://hilleihovet.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej nej hille, det här var det "riktiga" nettan, the real one. Den andra försöker bara härma. haha

2009-08-06 @ 18:46:58
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt töntigt. verkligen. sarkasmen lyser ju genom och att picka på andra när man själv gör det, alltså åker finlandsfärja är så sjukt illa. Nä, gillade din blogg för ja tyckte du va genuin tidigare men nä de där va tråkigt att läsa. Sry.

2009-08-07 @ 02:28:56
Postat av: jeppe

Fortsätt att vara sarkastisk, det är underbart!!! Jag läser din blogg därför att jag tycker att du skriver roligt och har en skön självdistans. Keep up the good work!

2009-08-07 @ 08:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0