Bra jobbat Viktor!

Det är kul när det går bra för andra :-)
Sannas dude Viktor har regisserat den här låten tillsammans med en ur D12. Gänget som hänger med Eminem.
Viktor hur går det med ditt sidoprojekt? Med den stil av musik du egentligen inte diggar :-P Hoppas du fick jobbet iaf!

Smoking, drinking, getting high... nån ting til the day I die.
Kul där att han rimmar på liquor and Viktor :-P

När låten gått i ca 0:30 - 0:32 låter det som han säger Sanna och sen rimmar på marijuana. Säkert bara en tillfällighet.. eller?



Kommentarer
Postat av: Micaela

Coolt!! Men jag tror han sjunger "getting hot like a sauna" eller nå sånt, varm som en bastu... Men man kan ju låtsas! =)



Ska försöka ringa ikväll, mitt huvud är inte att lita på längre (har det nånsin varit??) jag är bara trött och snurrig.

Hoppas allt är bra iaf! Vi kommer ju till Norrtälje på torsdag!

2009-08-19 @ 16:35:20
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag brukar säga getting hot lika a sanna =-D HAHAH

2009-08-19 @ 16:40:16
URL: http://www.nattstad.se/mysmoothie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0