Höballar och avundsjuka

Det är mycket som händer just nu.
Mycket på jobbet.
Idag har jag jobbar för 3. Vi var så underbemmanade. Telefonsamtal hit å dit, fakturor, uppehåll, avslut, registrering av nya prenumeranter, utskällningar om utseéndet av nya tidningen, rätta köp&sälj marknadens annonser... allt detta på en gång i 4 OLIKA tidningar. Inte en sekund av vila. Lunchen blev t.o.m förkortad.

En synlig och tydlig reaktion på vår hårt underbannande styrka var en annons som publicerades i tidningen, som skulle ha varit rättad av oss.
Jag är nog den mest noggranna av oss alla. Vill att allt ska vara korrekt.

HÖBALLAR SÄLJES
stora som små. önskas också mindre ballar av halm.
*jag döööör*
Hela redaktionen dog av skratt. haha.
Klart dom tänker "det måste ju vara hon nya"
Men NEJ NEJ där har dom fel.
Det var inte jag.. jag satt med en helt annan tidning igår.
Men hur ska jag få fram det?
Skriva det på whitebord tavlan där hela tidningens upplägg diskuteras dagen innan?

Men så sitter man där i receptionen/kundtjänsten. Den ena fotografen efter den andra strömmar förbi, jag tittar drömmande på det dom har kärt lindad runt halsen. KAMERAN!
Jag hör någonstans att dom måste åka iväg och inhandla rekvisita till nästa PHOTO SHOUT. *såå avis*
Hur soft jobb har dom inte? Springa runt och kolla i linsen hela dagnarna!?
*vill ha*

Jag har iaf sett till att få provjobba på annonsavdelningen nästa vecka *en stjärna till mig* I am in a dream! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Höballar, den var bra :D

2008-09-03 @ 21:57:34
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Micaela

va kul det låter! bortsett från stressen =)

2008-09-03 @ 22:03:15
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: sanna

hahah höballar hahahah ooj oj :P jag har försökt slå dej en signal du kan väll ringa mej ? :-p

2008-09-03 @ 22:21:00
URL: http://sannastankar.devote.se
Postat av: Emma

Haha höballar =D Det var riktigt kul!

2008-09-06 @ 22:02:17
URL: http://princessbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0