Empty room, empty heart

Idag är det lördag och Jonas jobbar. Känner att vi inte fått någon familjetid alls i veckan. Känns jobbigt! Igår somnade vi i soffan kl nio. Elva gick vi till sängs.
Ska det var såhär nu? Man jobbar och sliter i veckan för att vara helt slut på helgen. Nu har jag ju varit sjuk och jobbat med feber dom sista två dagarna.. och när jag lutat mig över tagnentbordet så har bihålorna dunkat.

Man kommer nog uppskatta helgerna lite mer nu.. det gäller att prioritera rätt saker. Speciellt när Jonas nu måste jobba varannan helg när jag inte har något jobb :-( Hoppas att det blir ändring på det snart. Nästa vecka har jag ju en intervju på G och ett prov jobb. Hoppas att dom tycker att jag gör bra ifrån mig.
Det ena jobbet vill jag verkligen ha! Det är ju det jag har pluggat mitt sista år för att kunna bli! Men det är inte någon "säker tjänst" eftersom att företaget bara kommer att finnas kvar till i juni :-( jobbigt...
Det andra jobbet är väl ok.. men inget mer. Men förhoppningsvis ett "säkrare jobb" med tanke på inkomsten.
Vad ska jag göra?
FÖLJA DET MITT HJÄRTA SÄGER ELLER FÖRNUFTET?

Mitt hjärta känner sig tomt... saknar tiden men Elliott.
Undrar vad han gör om dagarna?
Tänker han på mig?


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är nog så livet kommer se ut. Man får se till att lyxa til det i vardagen ibland bara. Kram

2008-09-06 @ 18:39:44
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0